Menu

Logistyka | Biznes | Edukacja | Blog

"Każdy potrzebuje chwili zwątpienia, chwili, w której będzie chciał zawrócić, ponieważ dopiero wówczas zobaczy, jak daleko już zaszedł."

Kwalifikacja AU.32 (A.31)

Najważniejsze zagadnienia kwalifikacji AU.32 (A.31)

jakub.brandt

Niebawem czekają Was egzaminy w kwalifikacji AU.32 ( A.31 ), a zatem niech ten artykuł posłuży Wam jako kompleksowe powtórzenie najważniejszych pojęć, które mogą pojawić się zarówno na egzaminie teoretycznym, jak i praktycznym. 1.  Wymiary palet... więcej

Czas pracy kierowcy- wstecz

jakub.brandt

Jednym z zadań na egzaminie kwalifikacji AU.32 (A.31) może okazać się obliczenie czasu pracy kierowcy. W tym artykule wytłumaczę jednak inną zasadę, niż te, którymi dzieliłem się z Wami wcześniej. W poleceniu może być zawarta informacja, iż mamy poda... więcej

Czas pracy kierowcy- podwójna załoga

jakub.brandt

Ostatnie artykuły na blogu dotyczyły obliczania czasu pracy kierowcy. Dziś zajmiemy się jednak czasem dwuosobowej załogi kierowców. W jaki sposób obliczyć ich czas jazdy? Naszym zadaniem jest obliczenie godziny przyjazdu dwuosobowej załogi, która jed... więcej

Czas pracy kierowcy- uzupełnienie

jakub.brandt

Wczoraj wyjaśniłem Wam absolutną podstawę, jeśli chodzi o przeliczanie czasu pracy kierowcy , jednak dziś zajmiemy się nieco bardziej skomplikowanym zadaniem. Dziś dołożymy do tego odpoczynek dzienny oraz doprowadzenie ułamka do konkretnego czasu jaz... więcej

Czas pracy kierowcy- zadanie

jakub.brandt

Na egzaminie zawodowym dla logistyków w kwalifikacji AU.32 (A.31) może pojawić zadanie obliczenia czasu jazdy kierowcy. O podstawowych przepisach zawodowego kierowcy pisałem już wcześniej, natomiast dziś przyszedł czas na zastosowanie tej teorii w p... więcej

Międzynarodowy list przewozowy CMR

jakub.brandt

Niemal nieodłącznym elementem egzaminu zawodowego w kwalifikacji AU.32 (A.31) jest wypełnienie międzynarodowego listu przewozowego CMR. Warto poznać, jakie elementy pojawiają się w tym dokumencie oraz na co zwrócić szczególną uwagę przy jego wypełnia... więcej

Współczynnik objętości i ładowności

jakub.brandt

Zadanie, które dziś przećwiczymy może Wam się przydać podczas pisania praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik logistyk, w kwalifikacji AU.32 (A.31). 1. Aby obliczyć współczynnik wypełnienia naczepy ciągnika siodłowego musimy obliczyć obj... więcej

Metoda punktów ważonych

jakub.brandt

Znaczna część firm, chcąc wybrać optymalnego dostawcę do swojego przedsiębiorstwa, stosuje metodę punktów ważonych. Na czym ona polega? Załóżmy, że mamy do wyboru jednego z trzech dostawców. Ich poziom obsługi klienta oceniamy pod względem terminowoś... więcej

Czas pracy kierowcy

jakub.brandt

Aby przewóz towarów i osób transportem drogowym dokonywany był w sposób bezpieczny, każdego kierowcę prowadzącego ciągnik siodłowy obowiązują dziesiątki dodatkowych przepisów. Poniższe zestawienie przedstawia jedynie najważniejsze przepisy obowiązują... więcej

Paletowa jednostka ładunkowa - ćwiczenie

jakub.brandt

Jednym z zadań logistyka w przedsiębiorstwie jest formowanie jednostki ładunkowej. Polega to na odpowiednim ułożeniu towaru na palecie tak, aby była ona stabilna, a za razem nie przekraczała dopuszczalnych norm wynikających z nośności samej palety, j... więcej

© Logistyka | Biznes | Edukacja | Blog
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci